Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel AMG Critical Materials N.V. AEX:AMG.NL, NL0000888691

  • 22,860 14 mei 2024 11:29
  • -0,080 (-0,35%) Dagrange 22,760 - 23,100
  • 87.396 Gem. (3M) 238,6K

AMG 2024

3.431 Posts
Pagina: «« 1 ... 139 140 141 142 143 ... 172 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 mvdp 28 april 2024 18:51
    O, nou, althans zelf vond ik het i.i.g. (ook) teveel off-topic. Misschien had ik moeten reageren op de eerdere reactie van Mrs.Smith.

    Rest: mwoah. Inhoudelijk kijk ik er anders naar en verwijs ik graag naar het soort bijdragen zoals bijv. die van Lamsrust, met bijbehorende tijdshorizonten. Doorgaans heb ik daar niets (verstandigs) aan toe te voegen. Ik zit er (dus ook) LT in.
  2. forum rang 8 Lepre Chaun 28 april 2024 19:04
    quote:

    mvdp schreef op 28 april 2024 18:51:

    O, nou, althans zelf vond ik het i.i.g. (ook) teveel off-topic. Misschien had ik moeten reageren op de eerdere reactie van Mrs.Smith.

    Rest: mwoah. Inhoudelijk kijk ik er anders naar en verwijs ik graag naar het soort bijdragen zoals bijv. die van Lamsrust, met bijbehorende tijdshorizonten. Doorgaans heb ik daar niets (verstandigs) aan toe te voegen. Ik zit er (dus ook) LT in.
    Oh dus jij denkt echt dat We naar de 100 euro gaan ?
    De 3e lithium golf is begonnen maar Wij dalen alleen maar ?
    De 1e hydroxide fabriek van Europa maar ik ziet het nergens in de koers .
    Lithium . Plutonium, Grafiet . vanadium etc etc .
    dan kunnen We toch beters onder paraplu van Albemarle verders gaan toch ?
    Hopelijk deze week een bod .
  3. forum rang 6 pietje-2005 28 april 2024 23:24
    Koers van dit bedrijf is de sjaak omdat ze gewoon te weinig verdienen. Wat ze zelf ook aangegeven hebben. Gloort wat hoop gelukkig hier en daar. Shorters of die beroemde algos maken daar mogelijk gebruik van,zoals wij gebruik maken van prima cijfers en outlook die hopelijk een keer gaan komen ;-)
    Succes
  4. forum rang 8 Lepre Chaun 28 april 2024 23:56
    Saoedi-Arabië is begonnen met het veiligstellen van lithium voor EV-ambities.

    Saoedi-Arabië is vastbesloten om lithium uit het buitenland te betrekken, omdat het ernaar streeft EV-batterijen te produceren en te investeren in de sector van elektrische voertuigen, zei een hoge minister in een interview.

    “Lithium is een zeer belangrijk mineraal dat deel uitmaakt van een zeer belangrijk onderdeel van de toeleveringsketen, vooral voor batterijen”, vertelde minister van Industrie en Minerale Hulpbronnen Bandar Alkhorayef zondag in een interview aan Reuters.

    “Ik kan me niet voorstellen dat we zonder zouden kunnen leven”, zei hij aan de zijlijn van de speciale bijeenkomst van het World Economic Forum in Riyad.

    Vorig jaar vormden het Saoedische staatsinvesteringsfonds, het Public Investment Fund (PIF), en zijn vlaggenschip mijnbouwbedrijf Ma'aden een joint venture genaamd Manara Minerals om te investeren in mijnbouwactiva in het buitenland.

    www.mining.com/web/saudi-arabia-set-o...

    Ik kan nou niet begrijpen dat een AMG gewoon niet even contact opneemt met Ze.
    AMG vanadium heeft toch ook in Saudi-Arabië zijn supercenter project.
    Van joehoe Wij hebben ook lithium voor jullie.
  5. forum rang 6 T. Edison 29 april 2024 05:21
    quote:

    Lepre Chaun schreef op 28 april 2024 23:56:

    Saoedi-Arabië is begonnen met het veiligstellen van lithium voor EV-ambities.

    Saoedi-Arabië is vastbesloten om lithium uit het buitenland te betrekken, omdat het ernaar streeft EV-batterijen te produceren en te investeren in de sector van elektrische voertuigen, zei een hoge minister in een interview.

    “Lithium is een zeer belangrijk mineraal dat deel uitmaakt van een zeer belangrijk onderdeel van de toeleveringsketen, vooral voor batterijen”, vertelde minister van Industrie en Minerale Hulpbronnen Bandar Alkhorayef zondag in een interview aan Reuters.

    “Ik kan me niet voorstellen dat we zonder zouden kunnen leven”, zei hij aan de zijlijn van de speciale bijeenkomst van het World Economic Forum in Riyad.

    Vorig jaar vormden het Saoedische staatsinvesteringsfonds, het Public Investment Fund (PIF), en zijn vlaggenschip mijnbouwbedrijf Ma'aden een joint venture genaamd Manara Minerals om te investeren in mijnbouwactiva in het buitenland.

    www.mining.com/web/saudi-arabia-set-o...

    Ik kan nou niet begrijpen dat een AMG gewoon niet even contact opneemt met Ze.
    AMG vanadium heeft toch ook in Saudi-Arabië zijn supercenter project.
    Van joehoe Wij hebben ook lithium voor jullie.

    Is AMG op zoek naar een koper dan?
    Bij mijn weten wordt al hun productie momenteel verkocht en is het niet nodig om het lithium aan Saudi-Arabië aan te bieden.
    Verder en mooi bericht.
  6. forum rang 8 Lepre Chaun 29 april 2024 07:46
    quote:

    T. Edison schreef op 29 april 2024 05:21:

    [...]Is AMG op zoek naar een koper dan?
    Bij mijn weten wordt al hun productie momenteel verkocht en is het niet nodig om het lithium aan Saudi-Arabië aan te bieden.
    Verder en mooi bericht.
    Tuurlijk zoeken ze die .
    Ze (AMG)gingen toch met die 100 miljoen lening van onlangs ontwikkeling van lithiumbronnen.
    Nou dan moet je toch afnemers hebben.
    En Saudi-Arabië Manara Minerals om te investeren in mijnbouwactiva in het buitenland kan dan mooi in AMG .
  7. forum rang 7 Just lucky 29 april 2024 08:40
    quote:

    geldmaker schreef op 28 april 2024 21:02:

    Ja @eddy59, hij niet alleen vele met hem -en vele hier- worden dag in dag uit gepeopeld door algo's.
    Heeft totaal niets met AMG als zodanig te maken. Dit bedrijf is de sjaak door computergestuurde pogramma(s) die dagelijks hun voor hun lucratieve handelingen verrichten........
    Vrijdag was er denk een grote partij die geen geduld meer had met AMG en 200k dumpte in een leeg boekje. We mogen hopen dat hij klaar is, anders gaat er straks weer 1 euro af. Gangfeng overigens ruim 6% hoger.
  8. peter 58 29 april 2024 08:53
    quote:

    Just lucky schreef op 29 april 2024 08:40:

    [...]Vrijdag was er denk een grote partij die geen geduld meer had met AMG en 200k dumpte in een leeg boekje. We mogen hopen dat hij klaar is, anders gaat er straks weer 1 euro af. Gangfeng overigens ruim 6% hoger.
    We staan i.i.g. hoger in de pre, voor wat het waard is..
  9. forum rang 4 mvdp 29 april 2024 13:16
    quote:

    Lepre Chaun schreef op 28 april 2024 19:04:

    [...]

    Oh dus jij denkt echt dat We naar de 100 euro gaan ?
    De 3e lithium golf is begonnen maar Wij dalen alleen maar ?
    De 1e hydroxide fabriek van Europa maar ik ziet het nergens in de koers .
    Lithium . Plutonium, Grafiet . vanadium etc etc .
    dan kunnen We toch beters onder paraplu van Albemarle verders gaan toch ?
    Hopelijk deze week een bod .

    Gedachtelezen is moeilijk. Net als logica, trouwens.
3.431 Posts
Pagina: «« 1 ... 139 140 141 142 143 ... 172 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

AMG: na moeizaam Q1 zijn alle ogen gericht op herstel lithium

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links